4/14/2020 3:11 PM | |
Joined: 4/28/2015 Last visit: 2/9/2021 Posts: 9 Rating: (0) |
Hallo Forum, Was wären die Elemente oder Einstellungen, die die vollständige Anzeige des Menüs einer CPU im Webserver-Modus auf meinem PC verhindern würden? Derzeit habe ich nur die Homepage und die Zustände meiner CPU, aber keine Visualisierung, obwohl die Aktualisierung aktiviert ist. Angefügt sind Kopien von CPU-Konfigurationsbildschirmen. Danke für Ihre Hilfe. Hello forum, What would be the elements or settings that would prevent the full display of the menu of a CPU in web server mode on my PC? Currently I only have the home page and the states of my CPU but no visualization although the refresh is enabled. Attached are copies of CPU config screens. Thank you for your help Bonjour le forum, Quelles seraient les éléments ou paramétrages qui empêcheraient l'affichage complet du menu d'une CPU en mode web serveur sur mon PC? Actuellement je n'ai que la page d'accueil et les états de ma CPU mais pas de visualisation bien que l'actualisation soit activée. En pièce jointe les copies d'écrans config CPU. Merci de votre aide Attachmentweb server.docx (213 Downloads) |
This contribution was helpful to1 thankful Users |
4/17/2020 8:43 AM | |
Joined: 3/16/2015 Last visit: 10/10/2021 Posts: 1250 Rating: (173) |
Which firmware version? On newer versions user management restricts access to certain pages. |
Follow us on